Zon en regen

3 september 2020 - Texel, Nederland

De zon maakte me 's-morgens wakker. Snel eruit want ik wil 5 km gaan lopen.

Hardlopen langs zee

Heerlijk langs de zee en pas na 5 km kon ik beginnen aan de terugweg, want eerder kon ik niet afslaan. Ruim 2 uur weggeweest.

Hardlopen op Texel

Pa was al ongerust.  Daarna op de fiets om boodschappen te doen in Den Burg. 8,8 km heen en 8,8 km terug. Wel allemaal recht toe recht aan, maar de zon scheen. Wat wil je nog meer? Eenmaal weer op de camping lekker BBQ-en. Lekker tripeltje uit Texel erbij.

BBQ enTexel triple

'S-avonds nog even een foto maken van de molen die naast de camping staat, want morgen gaat het regen.

Molen op TexelOndergaande zon TexelMaan

En ja hoor, de tweede dag was regen, regen en nog eens regen. Heel de dag in de camper is dan echt saai. Je kunt je kont niet keren en het zitten gaat zeer doen. Wel lekker tijd om te puzzelen. Toch begon de zon even te schijnen: Nikki is geslaagd voor haar theorieexamen!

1. Nikki:
    3 september 2020
    Ziet er gezellig uitttt!!!
  2. Monique:
    3 september 2020
    Nou nou jij bent goed bezig zeg. Hardlopen en fietsen appeltje eitje straks die singelloop.
    Nog even doorzetten in de camper morgen is het weer beter weer.
    Nikki gefeliciteerd.
  3. Monique Barniet:
    3 september 2020
    Ziet er gezellig uit daar! Mooie foto's ook Hans! Geweldig! Veel plezier nog en Nikki gefeliciteerd💪👍
  4. Hanny Roelen:
    3 september 2020
    Om maar uniek te zijn : Nikki geveelciteerd!
    Pa achter het stuur morgen en Hans achter de camper aan...😊
    Na regen komt...🌞schijn, even voetjes omhoog en planben maken voor morgen.....goed bezig Wan&Wan
  5. Jessica:
    3 september 2020
    Die puzzelboekjes komen goed van pas dan😉👍. Wel jammer die regen maarja. Wij zijn echt super blij dat Nikki geslaagd is.
  6. M van der Stok:
    3 september 2020
    Die regen is wat minder maar schijnbaar wordt het beter en mooier weer je krijgt wat je verdiend. En ja Nikki nog even en je mag op de scooter.
  7. Myriam van Driel:
    3 september 2020
    Gezellig hoor, en Nikki proficiat!