De nachtwacht

8 september 2020 - Millingen, Nederland

Wie had dat ooit gedacht om de nachtwacht aan te treffen in Madrid. Niet van Rembrandt, maar van Jan van der Horst. En Madrid is eigenlijk Restaurant Madrid. Bij het nuttigen van een consumptie en lid van campercontact kon je de kopie komen bewonderen. Jan is er zelf mee op tv geweest. Hij was in 1990 te gast bij Ivo Niehe. Hij heeft er vijf jaar over gedaan, maar het resultaat is prachtig.

Rembrandt

Restaurant Madrid

De ochtend verliep iets anders dan gepland. We gaan even terug naar Marokko om nog een opdracht uit te voeren. Gelukkig is het maar 10 km. Bij ons vertrek nog ff en foto maken van de toepasselijke naam van de camping.

Camping buitenland

Van Marokko naar de Krim. Daarna de Sahara van Ommen en  het restaurant Madrid in Hessum.

De Krim

Sahara

Camping Heino is weer een hele opluchting. Precies zoals we het graag zouden willen hebben.

Camping Heino

Bij de receptie werden we gewezen op de fietsroutes in de buurt. Lekker fietsen (30 km)

Fietstocht 4Fietstocht 3Fietstocht 2

Fietstocht 1

Morgen het laatste land van onze wereldreis door Nederland. Engeland! Je leest het goed. Voor de tweede keer gaan we hier naar toe, maar deze keer in Gelderland.

1. Myriam van Driel:
    Mooie natuur hoor
  2. Jessica:
    8 september 2020
    Zo, das toch snel gegaan. En dan gaan jullie smokkelen 😉
  3. Hanny Roelen:
    Toch nog links rijden😉😊
  4. Monique Barniet:
    9 september 2020
    Leuk om al die landen te zien! Gaan jullie nu smokkelen?
  5. Hans van Wanrooij:
    9 september 2020
    Inderdaad Monique, vandaag hebben we de wereldreis door Nederland afgesloten en morgen gaan we smokkelen. Heb jij iets wat we voor jou moeten smokkelen?