De minste camping tot nu toe!

7 september 2020 - Nieuw-Amsterdam, Nederland

Tot nu toe hebben we leuke, mooie en fijne campings gehad. Vandaag zijn we aangekomen op camping Buitenland in Nieuw Amsterdam (Drenthe). Op de website staat vermeld dat het een eigenzinnige en kleurrijke camping is, dat dit jaar zijn derde seizoen draait. Verbeteringen worden iedere keer weer gerealiseerd. Op zich is het best wel leuk, maar aan één ding stoor ik me mateloos. Door de regenval van de afgelopen dagen zijn er veel plassen en kuilen vol met water. Het stuk waar de campers kunnen staan is niet verhard, dus is de mogelijkheid aanwezig om vast te komen zitten. Verder moet je je eigen plek zoeken, rekening houdend met de schotel die naar het zuiden gericht moet worden. Het sanitair is verouderd.

Camping het Buitenland

Maar goed, het is maar voor één nachtje. Meteen maar even de wasmachine en de droger aangezet, zodat we de komende week weer verder kunnen.

Vanmorgen zijn we dus weer vertrokken om 4 landen aan te doen. Canada, Engeland, Siberie en Marokko. Bij Canada was geen enkel bord te zien, de overige landen konden we alleen de straatnaam vastleggen.

MarokkoSiberieEngeland

Canada

Kwam trouwens in Friesland nog een leuke plaatsnaam tegen: