Even een andere route

1 september 2020 - De Cocksdorp, Nederland

Pa en ik hebben heerlijk geslapen! Beginnen we dan toch een beetje te wennen aan de camper?

Vandaag zetten we onze wereldreis even on hold om één van de waddeneilanden te bezoeken.

We gaan naar Texel ! We mogen pas na drie uur inchecken op ons volgend adres, dus doen we een extra uitstapje. Pa heeft zin in gerookte paling en we zijn bij het Ijsselmeer, dus de keuze voor Volendam ligt voor de hand. Zijn we daar ook eens geweest. Heel erg toeristisch en veel eettentjes. Van Volendam naar Den Helder. Door de corona mochten we tijdens de overtocht naar Texel niet uit de auto. Eenmaal op Texel is de eerste reactie van pa: "Het is hier veel groter dan in had verwacht. Op de kaart is het veel kleiner". De komende 3 nachten gaan we logeren bij een boerderij. De Noorderwaard. Een leuke plek met eigen toilet en douche. Heerlijk. We worden omringd door kippen, geiten, koeien, paarden, cavia's en vliegen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hanny Roelen:
    1 september 2020
    Het "echte" boerenleven incl vliegende beessies. Geniet van Texel pa, mooi eiland. Flinke camper, veel ruimte👍👍lekker sturen denk ik😉 denk aan het koffiezetapparaat en de besteklade onder het rijden...😅
  2. Myriam van Driel:
    Fijn, privesanitair.
    Lekker een paar dagen tot rust komen, geniet er van.
  3. Jessica:
    1 september 2020
    O leuk Volendam ook nog even meegepakt. Was de paling lekker? Mis jullie zelf op de foto's 😉.
  4. M van der Stok:
    1 september 2020
    Jullie zijn echte wereldreizigers aan het worden.
    Zo zie je maar weer dat ook Nederland heel erg mooi en divers is.
    Lekker eten en drinken maar vooral genieten samen.
  5. Nikki:
    2 september 2020
    Ziet er super gezellig uit!! Zou willen dat ik erbij was. Nog heel veel plezierrr!!!