Polen - Napels - Denemarken

5 september 2020 - Uithuizermeeden, Nederland

De Lentemaheerd is een prachtige camping. Mooie plekken en goede faciliteiten. Ook vanavond zullen we hier weer overnachten. Leuke buren, gezellig een praatje maken. Hier weer was vandaag prima, een zonnetje met zo nu en dan een buitje. Vandaag staan Polen, Napels en Denemarken op het program.  Groningen is heel erg mooi, prachtige gebouwen, mooie natuur en hele smalle weggetjes. Zo smal dat ik eventjes een dejavu kreeg van de reis naar Noorwegen. Gelukkig ben ik niemand tegengekomen.

PolenSmalle wegen

Onze volgende stop is Napels. De opdracht was om de naam van de brug en rivier te benoemen waar we overheen kwamen. Na lang zoeken bleek het de Graaf Adolfbrug te zijn over de rivier Winschoterdiep.

Napels

Onze laatste stop is Denemarken. Dit ligt vlak bij Slochteren, wat bekend is om de gaswinning. Wij hebben nog geen schokken gevoeld....

Denemarken

Weer terug naar de camping komen we langs Warffum, alwaar er een openlucht museum is.

openlucht museumopenlucht pipoopenlucht wasopenlucht molenopenlucht winkelopenlucht bedsteeopenlucht wassenopenlucht petroleumopenlucht keuken

En Nikki, eenmaal terug op de camping weer 5 kilometer gelopen in de omgeving van Uithuizermeeden.......

1. Nikki:
    5 september 2020
    Goed hoor dat hardlopen ik ga maandag weer
  2. Jessica:
    5 september 2020
    Leuke foto's! Gave pipowagen. Slaap lekker en morgen weer een mooie dag.
  3. Hanny Roelen:
    6 september 2020
    Mooie omgeving ja, een overnachting is wel handig als je die provincies bezoekt.
    Je bedoelt dat ene klimmende pad waar de GPS ons maar persénaar toe wilde sturen en dat eindigde op een weiland😳?
    Veel plezier met het volgende land.
  4. Hans van Wanrooij:
    6 september 2020